L’Entrada de Moros i Cristians de 2015 es va celebrar amb total normalitat, encara que va haver un problema en les cadires del recorregut.
Per una errada informàtica es van duplicar prop de 150 cadires en la zona de la tribuna de l’Avinguda del País Valencia, la última a la dreta baixant cap al pont de María Cristina.
Posats en contacte amb el ponent de cadires, Alberto Rivas, ha explicat que “entenem el malestar de les persones afectades. Dimarts que ve es reunirem per a buscar una solució. No sé encara si podrem tornar els diners o reservar-los ja les cadires per l’any que ve, però és segur que buscarem una solució. Vaig anar personalment a la tribuna a demanar disculpes”.
ANDRES | Sábado, 02 de Mayo de 2015 a las 20:32:09 horas
No sólo está este problema, ver las fiestas en las sillas es insufrible. Lo que no se puede tolerar es unas entradas tan largas y con tanto parón. No se trata de vender por vender, si no dar calidad al espectador que está todo el día allí sentado.
Inicia sesión como lector registrado para votar. Es gratis (0) (0) Inicia sesión como lector registrado para responder. Es gratis